پرش لینک ها

میکسولوژی مستر کلاس

میکسولوژی مسترکلاس

دنیای بارتندینگ و میکسولوژی وسعت زیادی دارد. این دانشی است که با آموختن علم آن و کمی چاشنی خلاقیت می توانید رسپی های بی نظیر و تکنیک های بیشمار اجرا کنید و مهمان های خود را شگفت زده کنید. اگر شما بارتندری هستید که دوره‌های میکسولوژی و بارتندینگ متوسطه را گذرانده اید، تکنیک های اولیه را به خوبی آموخته اید و در اجرای آن‌ها تبحر دارید، اکنون موقع آن است که به فکر شرکت در مستر کلاس جهت یادگیری انواع پیشرفته ای از تکنیک ها و دستیابی به فرمول های ویژه‌ای از شیمی و میکسولوژی باشید.

مسترکلاس میکسولوژی جایی ست که عاشقان این فیلد را به وجد می‌آورد، زیرا شما در آن تکنیک هایی را خواهید آموخت که به وسیله آن ها به سرعت برای شرکت درمسابقات و مربی شدن و آموزش در این زمینه پیشرفت خواهید کرد و آماده خواهید شد.

در این کلاس شما با متد های پیشرفته ای همچون

Infusion

Fat wash

Distillation

Lactic Fermentation

Clarification

و بسیاری متد های پیشرفته دیگر را خواهید آموخت.

در واقع شما با شرکت در این مسترکلاس علم میکسولوژی را در سطح پیشرفته می آموزید و آن را دنبال خواهید کرد تا یک نوشیدنی کاملا متعادل و بالانس را برای هر موقعیت و حال و هوای خاص طراحی کنید، ترکیب کنید و بسازید و تبدیل به بارتندری شوید که سبک و سلیقه منحصر به فردی در طراحی نوشیدنی های مولکولار با استفاده از تکنیک های تخصصی میکسولوژی دارد و در بین افراد متخصص این حوزه با سبکی خاص، که خودتان آن را ابداع کرده اید، مشغول به کار شوید.

در واقع با شرکت در این کلاس ها شما حیطه فلسفی و علمی مورد علاقه خود را میشناسید و با انجام تکنیک های پیشرفته میکسولوژی، میکوشید تا نوشیدنی های با هویت های ویژه و خلاقانه طراحی و تولید کنید تا بتوانید در مسابقات شرکت کنید و یا به آموزش میکسولوژی بپردازید.

شرکت در این کلاسها دیدگاه منحصر به فردی را در مورد ساخت نوشیدنی به شما خواهد داد به طوری که شما میتوانید فلسفه منحصربه فرد خود را در مورد میکسولوژی بیابید. در این کلاس شما مهارت های جدیدی را برای ساخت نوشیدنی ها همراه با مهارتهای پیشرفته خواهید آموخت، تا در نهایت بتوانید به درک بهتری از از سلیقه و سبک شخصی خود درمیکسولوژی دست یابید.

برای پیش ثبت نام فرم زیر را پر کنید

احراز هویت(Required)
تاریخ(Required)
آدرس(Required)
ID اینستاگرام(Required)
این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
حساب کاربری
تماس با ما
فروشگاه
خانه