پرش لینک ها

مدیریت به روش سامورایی در ژاپن

برای اولین بار با همکاری مشترک حافظ صفایی و گروه دانش بنیان کاشف، تور آموزشی، فرهنگی و تفریحی “مدیریت به روش سامورایی ”* به مدت ۱۰ روز در ۲۰ تیر ماه سال جاری در ژاپن برگزار خواهد شد.
در این تور از هفت شهر زیبا و دیدنی ژاپن بازدید خواهیم کرد و در سه شهر اوساکا، هیروشیما و توکیو در هتل های پنج ستاره اقامت خواهیم داشت. علاوه بر بازدید از مکان های دیدنی و با شکوه ژاپن، دوره های اموزشی مختلفی اعم از مدیریت زمان به روش ژاپنی، مدیریت مالی ، اتیکت و تشریفات ژاپنی و همینطور هوش مصنوعی برگزار میگردد.

  • هزینه دوره با تمام شرایط اعلام شده اعم از دوره های مدیریت و هوش مصنوعی با اساتید ژاپنی همراه با مدرک ژاپن، اخذ و پرداخت هزینه های ویزا ، اقامت در هتل های پنج ستاره همراه با صبحانه و هزینه های ترانسفر داخلی و ترن های سریع السیر، تور کامل ژاپن در هفت شهر و تور سرو ماچا به روش ژاپنی و همچنین بازدید از بزرگترین نمایشگاه کافه و رستوران ژاپن، ۴۷۰۰ دلار هست که افرادی که دوره های قبلی ریتون رو شرکت کردند و یا هفته اول ثبت نام خودشون رو قطعی کنند قیمت ۴۲۹۰ دلار براشون محاسبه میشود.
  • بعد از مصاحبه اولیه و وجود یک سری مدارک کاری و شخصی اولیه مثل ویزا های قبلی، جواز کسب یا معرفی نامه شغلی و فقط با داشتن تمکن مالی ۱۸۰ میلیونی در حساب خودتون و بدون هیچ پرداخت وجه تضمینی در وجه سفارت، تاییدیه ثبت نامتون انجام میشود و شما مینونید با پرداخت ۱۳۰۰ دلار ثبت نام خود را انجام بدین تا فرایند اقدام برای گرفتن ویزای ژاپن انجام شود.
  • بعد از تایید و گرفتن ویزای قطعی، شما تا ۱۰ تیر ماه فرصت دارین الباقی مبلغ دوره را واریز کنید. و در نهایت سفر شما به ژاپن انجام میشود.

ظرفیت این دوره بسیار محدود است و افراد با مصاحبه و تایید اولیه می توانند ثبت نام خود را انجام دهند، برای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره زیر تماس بگیرید.

برای پیش ثبت نام فرم زیر را پر کنید

نام و نام خانوادگی*
YYYY slash MM slash DD
Hidden

Hidden

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
حساب کاربری
تماس با ما
فروشگاه
خانه